Hellmy Firdaus

Men are from pluto!

Posted on: April 13, 2009

———————————————————————————————————————————————–

conversation dalam yahoo messenger

Wani Ardy: venus tu simbol untuk wanita
Wani Ardy: kiranya tiga wanitalah
Hellmy Firdaus : bukan
Hellmy Firdaus : aku tau lah venus tuh simbol utk pompuan
Hellmy Firdaus : pluto tuh utk lelaki
Hellmy Firdaus : …aku rasa lah
Wani Ardy: apa ko niii
Wani Ardy: mars lah laki

————————————————————————————————————————————-

ya…fail betul aku. jadi kerana itu aku dibahan ketika didalam kereta oleh kawan kawan dan juga di toys r us

flyer

3 Responses to "Men are from pluto!"

kau ni hellmy.
bikin malu kaum lelaki saja.

pluto tu kan karakter anjing dalam kartun disney. mana boleh.

mungkin dia anggap semua laki comel comel dan bodoh alang macam pluto si anjing itu.
🙂

kau la paling bijak pernah aku jumpe

Leave a Reply

