Hellmy Firdaus

Feldene 10mg

Posted on: May 16, 2009

15-05-09_2343

Fig1.1: biasalah..orang tada kamera power…gambar kamera fone jer.

ini feldene..

feldene teman karib saya.

dia membantu saya jika saya berada didalam kesakitan.

kalu saya sakit..dia lah yang tolong redakan kesakitan saya.

kami berkenal setelah ditemukan oleh seorang doktor di sebuah klinik swasta

kalu saya sakit..saya cuma perlu jumpa kakak di kaunter klinik dan beri lima ringgit kat dia.

tapi orang kata…feldene ni baik pada mulanya.tapi satu hari nanti dia akan kenakan kita pulak.

saya harap saya dan feldene takkan berkawan karib.

tapi nak buat macam mana

ni semua salah

carpal tunnel syndrome.

p/s:

tapi “awak” jangan risau…”awak” tetap kawan baik saya.hee😀

p/s/s: Kenapa aku cam gedik sangat dalam entry kali nih……

6 Responses to "Feldene 10mg"

oh…aku pun ade kawan baik jugak, name die vicodin…kekadang name die tukar jadi synflex.

eleh.. sombong, nama aku tader dlm blog list ko..
nway ko mmg slalu menggedikkan miemie ;p

dulu aku pon ada gak. nama dia cafegot. isk. ramai gak kawan karib kita kan?

from now on, u don need this anymore ^_^

~ borhan la… eh helmy.. heee.. pe kabau skang… pekata kita exchange link.. heee..

hahaha…sihat sihat saja…banyak pc kena betulkan ker hujung tahun nih?…link dah add…huhuhu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: